mina fina älsklingar

Åkte som sagt cross idag, gick ganska bra faktiskt men åkte ändå inte så mycket hehe. Hoppas iaf på en liten träningsvärk imorrnmen tror inte det! Grillade kött och färskpotatis när vi kom hem, mums! Nu ligger David så klart och sover och jag har precis kollat klart på eclipse, orkade inte kolla klart på hela filmen igår haha.

Måste bara skriva av mig lite om min dumma hund, ebba är dum mot mig. Och jag får damp. Grejen e att hon skäller otroligt mycket nu och så fort hon hör ett litet ljud får hon totaldamp. Vilket som sagt ger mig damp. Jag tycker det är jättejobbigt för jag får inte "förlora" mot henne, måste sätta henne på plats. Men det gör så ont i hjärtat. Men som idag, hon blev tillome arg på mig och morrade och så när jag drog henne lite i nacken. Satan vad arg jag blev, eller egentligen blev jag nästan lite ledsen haha. Iaf så vann jag striden och när jag lät henne gå från sin plats kröp hon upp i mitt knä och pussade mig hundra gånger om, det kändes som om hon sa förlåt typ haha. Nu lät det typ som om jag misshandlar min hund eller nåt, och att ebba är helt galen men det är hon så klart inte och jag är ju inte så galen som det kanske låter. Ebba är bara van vid att det är mamma som bestämmer, men nu när inte hon är hemma försöker såklart ebba att testa mig och töja på gränserna lite. Medan jag måste vara arg hela tiden. Stackars min lilla älskling. Måste bli bättre på att belöna henne när hon är duktig, det blir morgondagens uppgift.

Nu blev det här väldigt långt och ointressant, aja. Ska kolla om katt älsklingen vill in, gå ut med hund älsklingen och sedan lägga mig bredvid David älsklingen och sova. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0