men gyyd

Har ju glömt att skriva grattis till bemla som tog studenten och sandra som fyllde år i torsdags. Var ju såklart där och grattade dom men måste ju skriva det också haha. Sandra fick en spännande bok av oss, haha.
Och just precis nu fyller min pappa år. Världens bästa pappa. Grattis till honom. Älskar pappis mest.

Tänkte på en grej, jag älskar bara tre personer, mamma, pappa och david. Och två djur, och två döda djur hehe. Kaaaaaaanske min döda mormor också. Men det vet jag inte? Tycker det är jättesvårt. Vet tex liksom inte om jag älskar mina kusiner eller inte.. Knas. Iaf så är mamma, pappa och david dom ända som jag verkligen älskar med hela mitt hjärta. Och djuren. Undrar om det är konstigt, vet inte. Jag har iaf några som betyder väldigt mycket för mig, men ändå inte så många. På ett sätt är det nog ganska skönt. Skit samma. Nu är jag trött och svamlar. Skulle ju bara säga tre grattisar!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0