massvis med pannkakor

David var hemma idag och fixade teoriprovet så att han kan få truckkort, dessutom hade han ont i foten och kunde knappt gå imorse. Dumma cross. Jag, som annars bara är hemma hela dagarna skulle ju såklart iväg, bara för att han skulle va hemma? Ne men tränade iaf. Det var lite kul att båda satt med varsin dator när jag kom hem, pluggade för fulla muggar! Sen ringde patrik, han hade fått hur mycket färdigblandad pannkaksmet som helst, då menar jag verkligen mycket!! Ni vet såndär man köper.. Iaf så skulle vi steka pannkakor, men fiiiiiiiiifan vilken dålig smet hahah. Tog hur lång tid som helst att steka. Men jaja, trevligt var det ju.

Nu ska jag kolla lite på teve och sedan plugga lite till, vill bara kunna all teori nu. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0