hungrig i magen

Igår var jag och therese och tränade och nöjd är jag för jag har iaf liiite träningsvärk i armarna haha. När jag väl kom hem inväntade jag min älskling för att tillsammans laga mat. Spagetti och köttfärssås blev det. David ville göra massor så det skulle räcka till idag också och så fick det bli!! Iaf så åkte vi och kollade på huset som vi kollade på i söndags, vi (David) la också ett bud. Men det verkar vara fler som är intresserade så jag antar att det inte blir vår tur denna gång heller. Men det är så underbart fint. Vill verkligen ha det!!!!

Har jobbat idag, 8-17. Samma imorrn. Men ja gillart! Nu inväntar jag min pojke igen, han är ledsen. Hans kylare har gått fetsönder på crossen. Av en sten, och han ramlade inte ens!!! Förstår mig inte på hans otur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0