hata

Här har jag suttit nu och försökt öppna bonniers jävla trafikskola på datorn hela dagen!! INGENTING GÅR!!! Tänkte vara lite effektiv liksom men nej, varför kan jag aldrig få ha lite tur? Har verkligen gjort allt, tillåtit program att starta, kört som administratör, installerat det inloggad som administratör med mera med mera med mera................. Sist jag höll på gick det ju. Fattar inte vad problemet med skiten är?!? Blir väl till att läsa boken ändå.. Hungrig är jag också, och David håller på att sätta på sin nya kylare på crossen så kan inte laga mat ännu, eftersom han skulle handla efter han gjort det.. SUCK på livet idag. Haha.

Var väl bara det jag skulle säga, och att jag är ett stolt fan till världens finaste och bästaste kändis. Igår vann han UR FAVE ARTIST och INTERNATIONAL VIDEO OF THE YEAR på MMVA. Dessutom säljs hans parfym idag också. Typiskt att man bor i ett så trögt land ibland.. Men SOMEDAY kanske den kommer hit, men då har jag väl den kanske redan? Hehe.


Jag blev lite gladare nu, när jag kom att tänka på honom hahaha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0