härlig långhelg

Har haft en mysig helg med älskling och vänner. I lördags grillade vi här hemma med patrik och per och åkte sedan till john och lia, där pölen och malin också var. Mikko kom också ja. Så det var trevlans. Igår bestämde David och per att det skulle vara chili con carne kväll här, jag själv tycker det är pyton så David köpte potatisbullar till mig haha. Men de andra som var här (malin, patrik, danni, sandra och markus) tyckte iaf det var bäst. Haha. Och idag städade vi här hemma och sedan tog vi det lugnt, till mikko kom och drog med honom till linköping och tillbaks haha. Rara sandra kom över och åt middag med mig samtidigt som vi kollade på new moon. Nästa gång blir det eclipse, hon har liksom inte sett dom. Galna människa. Sandra var ifs här hela dagen med mig igår också, me liiiike!
En fin och bra helg helt enkel.

Nu ska jag nog kolla på film eller något hehe vägra sova?
Undra om jag inte ska sätta på eclipse, en liten twilightkväll liksom..
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0