Galna ungar

Kom hem från ett tag sedan, emmas hur var jättefint. Iaf så kommer det bli det när det är helt klart! AVIS!! Har kokat ris nu också till min hungriga man som snart kommer hem. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Joo, jag ska berätta en hemsk grej jag såg idag. När jag väntade på bålsta tåget åkte ett tåg från kungsängen iväg mot stan, och vet ni vad som satt längst bak utanför tåget? Två jävla ungar, som tjoade och trodde säkert att dom var hur balla som helst. Fattar inte. Tänk att dom skulle åka till kallhäll sådär, eller kanske ännu längre. Det kommer ju till och med mötande tåg på vägen. Och så var bålstatågen lite försenat, herregud vad nervös jag blev. Haha. Men alltså fattar ni lr? Dom satt på den där utstickande grejen som finns längst bak på tåget... Aja skit samma. Idioter är det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0