börjar jag bli sjuk tro?

Undrar om jag börjar bli sjuk? Känner mig lite konstig och har ont i mitt öra lite då och då. Vad kan detta betyda? Vill verkligen inte bli sjuk igeeeeen! Aja. Idag har jag inte gjort mycket, gått ut med hunden och till och med lekt med en pinne. Helt otroligt, hon vill aldrig göra det nästan. Min lilla skrutt. Sen har jag lagat mat och dammsugit också. Nu har jag precis kollat på bachelorette, det är ju faktiskt bra? Trodde jag aldrig. A, nu ska jag väl snart sova. Men måste tvätta ebbas ansikte (säger man ansikte när det är en hund?) först, hon kräktes idag och det fastnar alltid lite på hennes skägg så det luktar lite illa. Har så klart tvättat lite redan men inte så noga. Tänkte först duscha henne men nu orkar jag inte det. Herregud, stackars min ohygieniska bebis. Fast det är ju inte själva duschningen som är jobbig, det jobbiga är att hennes päls klumpar ihop sig och vägrar torka, så man måste föna henne torr, och det är jobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0