whiskey o diesel

Mitt på dagen, under städningen i onsdags fick jag och mamma för oss att åka till småland lite sådär snabbt för att kolla på en hund. Vi fixade hundvakt åt ebba och kom inte iväg fören halv fyra på eftermiddagen. Framme var vi klockan elva på kvällen. Satt och babbla en evighet, kikade på vovven och köpte vovven. SPÖÖÖÖREGNA hela vägen hem så snabbt gick det inte. Hemma var vi halv sju på morgonen. Det jag egentligen vill säga är att jag har köpt en fin fin valp. Han heter Whiskey, är 12 veckor gammal. Border collie och australian shepherd. Lyckliga jag. Som om det inte vore nog med det så har jag fått en liten 8 veckors gammal kattunge av morfar också, han heter diesel. Supergullig. Jag äger alltså nu fyra djur, haha galet! Dessutom kom min moster och kusin i fredags också, dom har en liten chihuahua. Fem ljur springer alltså runt här hemma^^!!!

Aja. Idag har jag jobbat, kul vavava. Imorgon åker vi nog och handlar grejer till djuren och på tisdag eller onsdag blire GRÖNA LUND! Mys. På torsdag kommer andra kussen hit också, och på fredag fyller han år. Herregud.
Nej nu ska jag sova, måste passa på. Har inte kunnat sova ut ordentligt sedan vi kom hem den där morgonen och lille whiskey vaknar tidigt. Tur att jag har mamma haha. Ebba ligger också här bredvid mig och snarkar, det låter hääärligt!! Natti.


 Whiskey och Diesel! Mina små mirakel haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0