star wars

Såg tidigare idag att star wars skulle gå på tv så jag tänkte ge det en chans men alltså fiiifan vilket skämt. Knasigt värre. Funderar faktiskt på att lägga mig innan den ens tagit slut, inte likt mig. Har iaf övningskört idag, massor. Mer blir det imorgon.
Jag har blivit lite galen tror jag, det ända jag tänker på är att jag vill skaffa mig en till hund, en kompis till lilla ebba skrutt. Tror hon skulle gilla det, jag med. Inte David men vill han bo i hus vill jag ha en stor hund som lugnar min rädsla för farliga saker. Haha egentligen är det säkert värre att bo i lägenhet om man tänker på säkerhet, konstigt att det inte känns så. Ett litet knirr eller knarr skulle nästan slå livet ur mig om jag skulle va ensam hemma. Men självklart vill jag ju inte bara ha en till hund för att jag ska bli mindre rädd, jag vill ha en roligare hund som VILL göra saker. Nog om det. Tror jag ska sova nu. Bredvid min bästaste David!!


Justin har rätt där, crazy är det rätta ordet. Underbara människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0