söööööööööööööt

Är sjuk, fattar inte varför jag blir sjuk så ofta nu för tiden. Det är ju inte direkt kul. Jag och mamm var iaf på ikea idag. Och det var galet varmt ute, nästan lite för varmt när man är sjuk. Säger ju det, det ska aldrig vara rätt för mig när det är fint väder. Typ som en kod, att jag inte ska vara ute i solen eller nåt. Nu kollar jag på tv, inväntar min älskling.
Haha jag drömde om bieber inatt, det var en jättefin dröm. Helt crazy, han ville umgås bara med mig ensam hahah. Tänk om man kunde bli vän med honom på riktigt, koolish. Aja, två år sedan one time. SWAAAG!


“I think it’s okay if they take pictures” hahahahaha, oh my gosh. he is sooo freaking adorable. he is  not used to the fame and crowds at this time . this was just the very beginning. and when he starts to sing and when his fans start singing along..the look and smile on his face..he's like shocked. i will forever love this video and this little justin. #kidrauhlforever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0