så hade jag också körkort, niiiiiiice!

Hehehe, igår ljög jag en aning.. Om att det inte hade hänt så mycket. För jag gjorde körkorts teorin igår, kändes däremot bättre att berätta det idag eftersom jag gjorde uppkörningen i morse. Kl. 10.40 (?) fick jag beskedet att jag körde jäääätebra! Jag dom verkligen inte trodde att jag skulle klara det, trodde jag skulle vara för nervös haha. Och nu såhär i efterhand tycker jag att det känns väldigt onödigt att jag var så nervös, det var ju lätt som en plätt hihi. Måste dessutom skryta med att han sa att det inte är ofta han åkte med någon som körde så bra som mig, haha! Körkort alltså, sommarens mål är uppnåt.

Under dagen åkte jag och mamma till stan för bio och middag. Mysiiii. Såg unknown, jättebra film, sedan middag på ping pong eller vad den nu heter!
David är i sundsvall, eller på väg hem? Iaf så kommer han om några timmar hehe. Stackarn.

Nu ska jag njuta av en kväll fri från nervösitet och press på att plugga, så glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0