mjöö

Nu har jag gått upp tidigt två dagar i rad och jag kan ju säga att det känns. Det är vi inte vana vid!! Whiskey tycker det är mysigt iaf, och skönt att slippa hålla sig längre haha. Trött blir man iaf. Så om man inte vill tåla att bli trött ett tag ska man inte skaffa sig en valpis.
Igår var jag amadeus och lisbeth på grönan, kul kul men galet mycket folk!!! Aldrig varit där när det vart så långa köer faktiskt..? Mamma fick själv stå ut med fem djur hela dagen.
Imorgon kommer alexander hit från norge och firar sin 25 års dag med oss, wiie! På tal om norge så är det heeemskt allt som hänt där, men glad över att ingen jag känner är drabbad!!!!

Nu ska jag åka och handla, jag bad mamma om jag fick haha för att kunna hålla mig vaken, så nu har hon skrivit en liten lista åt mig. Måste göra nånting!! Snälla sara följer iaf med och gör sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0