köpa bil snart lr?

Helgen har varit braaaaa. David var hemma i ferdags eftersom han kom hem så sent. Vi åkte runt lite här och var och JAG skjutsade honom till vårdcentralen haha. Sedan åkte vi till o'learys i sumpan för att skåla grattis till körkortet, vi åt såklart där också. David var hur som helst jättenöjd när han beställde en öl så att jag skulle köra hem. Och när han öppnade en öl i bilen har jag aldrig fått ett stoltare flin. Detg är jag som kör nu, David ska bli alkis?
Igår jobbade jag och det var hur dött som helst så jag fick sluta en timme tidigare! Passade utmärkt eftersom vi skulle fira malin. Trevligt som tusan och hon tyckte om presenten!
Nu ska vi äta frukost, duscha, gå hem till Davids föräldrar och förhoppningsvis hitta en bil till mig. Sedan snackas det om att dra till per och malin igen, där hon har släkten? Haha. Hon fyller ju föresten år idag så grattis igen till henne!! Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0