hungriiiiii

Som sagt så har jag jobbat hela veckan och igår ända till kl nio för att vi inventerade hela butiken, det var faktiskt kul men typiskt att jag jobbade igår. David och alla andra drog ut med malins pappas båt hela dagen. När jag träffade dom på kvällen var alla jätte röda och hade haft det jättebra. Så himla orättvist, nu har det varit fint väder en vecka, jag har jobbat och idag är det dåligt väder... När ska jag få sola egentligen?

Aja, mamma och pappa är hemma igen. Vi fick några fina presenter och min nya kamera är äntligen hemma igen haha. Nu är jag redan trött på att bo så här många igen men inga nya fina hus till salu inte.. Aja. Nu ska jag väcka min trötta David så jag kan få frukost någon gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0