Harryyyy!!

Igår var jag och rara sara på harry potter. Stört bra film!!! Skulle lätt kunna se den på bio igen haha. Slutet var bäst, lr kanske inte, men kunde iaf knappt sluta garva. Det var kul helt enkelt.

Idag var det en vecka sedan jag och mamma fick rycket att åka till småland för att hämta whiskey. Och glada är vi för det. Underbara vovve. Sen så kom min kusin alexander hit idag också. Han fyller 25 år. Galet. Grattis ännu en gång!
David är båtvakt med per och patrick. Låter hemskt tråkigt om man frågar mig. Han har också semester nu, i en vecka.. Rättvik blir det iaf på tisdag, sen får vi se vad vi hittar på. Nu blir det väl tv tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0