badat lite

Övningskörde lite idag, i sumpan och så. Sen på avfarten här i kungsängen hamnade såklart David bakom mig, gör mig så nervös hahaha blev helt svettig. Vi åkte iaf hem och tvingade på honom badshortsen, gick också hem till hans föräldrar och hämtade hans flipflop. Sen gick vi till lillsjön där han förvånade mig genom att hoppa i. Haha då blev ju jag också tvungen. Sen kom jag på att jag e halvsjuk men ääsh. Mysigt var det iaf. Ebba vägrade iaf bada, livrädd för att bli blöt stackarn. Snart är middan klar och imorgon blir det västerås. Förra året sov vi där i två nätter men det orkar vi inte med i år. Dessutom har David jouren. Får se om vi gör något ikväll, jag är mest sugen på film men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0