vavav

Jobb idag, faster åkte med mig hem och där redan farmor och farfar var.
Pappa hade lagat mumsig middag för han är bäst! Han borde vara kock egentligen tror jag.

Ikväll blir det lugnt, vi kanske drar till frallan en stund men vi ska lägga oss i hyffsad tid idag, vi måste upp tidigt imorrn.
Ska följa med David till cirlcle i sumpan där han ska tatuera hela armen, kunde ta upp till fem timmar så vet inte vad jag ska hitta på men. Får väl dra in till stan en stund också!
Måste ju handla skolböcker och sånt. Skrivblock också. Hm, jag som knappt har några pengar kvar. Får väl föra över från sparkontot igen..

Imorrn kväll blir det nog emils eller något liknande, om jag och michen lyckas samla ihop ett litet gäng.
Annars får vi hitta på något annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0