tråkig jävla helg

Det blir till att jobba imorrn ändå, skit också. Men 100% ob ska man kanske inte klaga på så mycket.
Men dom pengarna tycker jag ska användas till någonting jag verkligen vill ha. Antingen en htc, tatuering eller en resa. Japp, så får det bli. Måste räkna ut hur mycket jag kommer tjäna imorrn så jag vet hur mycket jag ska lägga bort från lönen haha.

Det blev inte ens bio igår, jag var så trött att jag höll på att somna vid matbordet. Åkte till jakan och hyrde en film istället. Och i kväll blir det väl också film hoppas jag. Min pojke verkar inte rösta på samma sak men han får nog ta och ställa upp på det ändå.
Nu ropar pappa att middan e klar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0