stackars min pojke

Tycker så synd om David som börjar jobba igen imorrn.
Och om en vecka är första dagen i "skolan" för mig. det känns inte heller bra. Nu tog mitt liv slut liksom. Man kan ju också tänka att det börjar nu, på allvar. Vilket känns ännu mer hemskt!
Studielån och hela köret.
Slut med depp. Idag har vi myst med katterna, bogserat frallans bil och bara tagit det lugnt. Skulle egentligen på en husvisning men sen hade NÅGON (David) tagit fel på tiden så då blidde det ingen visning. Tur att vi redan sett huset en gång då. Jag tycker verkligen om det, det gör David också. Det enda som är synd är att det inte finns ett garage (ännu).
Hoppas iaf att pluffsen bokar en visning så att vi kan kika på det en gång till.

Igår drog vi till emils, var faktiskt kul. Idiotiskt nog hade jag valt lite fel kläder så en snuskig äcklig pårökt slisktratt stirra och flirta ut mig. Men jaja spillerill.
Så tatuerade David sin arm också, riktigt bra blev det. Bara tre sittningar kvar nu.. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0