slapp

Igår ringde indiska till mig och bad mig jobba 8-12 idag och 10-16 imorrn. Jag kan ju säga att det kändes så ovärt att jobba i bara fyra timmar när man knappt sovit för att jag inte kunde somna igår.
Dessutom hade jag verkligen längtat till helgen för att jag och david skulle egentligen åka cross imorrn. Men nej så blir det ju inte nu, då tänkte vi att vi ska åka på söndag istället.
Men så kommer min faster (också kallad chefen) och frågar om jag kanske kan jobba på söndag också, man ba jaja jag behöver väl pengar... Så jag kanske ska jobba på söndag, vilket egentligen är bra för jag är verkligen fattig. Men jag har inte lust.
Så då tänkte jag att jag iaf hinner sova lite mer imorgon men nee, för då kommer faster igen och frågar om jag kan jobba 8-16 imorrn istället för 10-16. Och självklart kan jag ju det. Men jag kommer dö. Jag är ju van vid att sova länge nu ju!!!

När jag var på väg hem idag gick jag in på pressbyrån och köpte en tattoo tidning. Jag vill bara åka och sätta mig framför en tatuerare nuuuu!!
Men så blir det ju inte, ikväll blir det lugnt med pojkvän och bio, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0