sega dagar nu, ändå gör jag ingenting åt det.

Igår var det ju skola, och idag var det bara plugg, plugg och mera plugg. Ännu mer imorrn eftersom jag inte hunnit läsa hälften ännu, tyvärr. David kom hem ganska tidigt idag så har myst med honom som bara vill ta det lugnt, jag var mer inne på ett träningspass sådär halv 10 på kvällen men det funkar ju inte. Får kanske skaffa oss gymkort på 24seven (vare nu heter?) så man kan träna när man vill. Värt att fundera på iaf. Nu innan klockan tickar iväg allt för mycket ska jag faktiskt försöka läsa en lite mer spännande bok än om alla olika läroplansmönster nämligen harry potter. Känns egentligen trågikt att läsa, när jag ändå bara läser hela dagarna men så får det bli. Jag har blivit en plugghäst och plugghästar läser väl även när dom inte måste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0