om det bullras imorrn bitti...

De e två gubbar utanför vår vägg som håller på och byter något i väggen, måste därför ta bort all tegel så det bullras så hela huset skakar känns det som. Och det vore ju en sak om dom höll på mitt på dagen, men inte när man vill sova tack. Idag när jag ändå skulle upp tidigt, nä då tog dom en paus från bullrandet men slår vad om att dom börjar imorrn igen när jag vill sova. Fika hemma hos Davids päron var iaf trevligt, firade hans far och så ju. Ett sprillans nytt bilbatteri fick han för det behövde han verkligen. Tror han blev glad. När vi kom hem igen satt min mamma och pappa och spelade super mario på wii. David gick och sov och efter ett tag gick pappa också för att lägga sig. Tog över pappas kontroll och hjälpte dom igenom flera banor tills vi stängde av. Konstigt det där hur lite smått äldre människor glömmer bort tekniken med fingrarna så fort. De har nämligen kommit till värld nio, men eftersom att de var så länge sedan de spelade sist (typ fem månader), så bestämde de sig för att börja om för att de glömt hur man gör allt. Tålamod eller? Skulle nog aldrig klara av att börja om igen, men det måste ju bara vara för att jag är bäst heheh. Nu måste jag sova, så jag iaf hinner sova lite innan bullret bullrar upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0