härlig helg

I fredags blev det the tourist på bio med David och så fick vi sällskap av figo och emelie. Handlade också en jacka och en väska som jag sammanlagt betalade 400 kr för. Sjukt bra. Lördagen började med att klockan ringde 08.00 för att åka till crossbanan. David kunde tyvärr bara åka en liten stund för att han fick punka, tråkigt. Jag åkte däremot lite mer, kuuuuul! Vid 2 var jag hemma hos emelie. Vi skulle egentligen gå ut och gå men det blev till att sova framför en film i sofan istället. Men det är skönt att man bara kan ta det lugnt ibland. Till middag blev det pannkakor och efter det sing star, vidare till bowlinghallen för att träffa upp lite mer folk. Var faktiskt jättekul med bowling bara för att jag vann över emelie, hihi. Mamma och David kom för att hämta mig vid ett tiden. Vaknade vid halv tolv idag, in i duschen i en timme typ. Sedan frukost till halv två. Åh vad skönt det är att lata sig med pojkvän ibland. Har myst mycket idag och jag älskar det. Han åker ju iväg på kurs nu hela veckan. Nu börjar wallander igen hej hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0