fy fabian vad tråkigt

Idag var det första skoldagen på stockholms universitet. Skittråkigt! Vi satt i en aula i sex timmar och bara lyssnade hela dagen. Det jobbiga var att jag inte känner någon  och eftersom vi är så många är vi indelade i fyra olika grupper med olika scheman, så jag ville inte börja prata med en som inte hade samma schema som mig så det får jag nog ta och göra imorgon istället. För då börjar första lektionen med min grupp som också bara är tre timmar så jag tror att det blir roligare.

Nu ringde David och berättade att han är på väg hem, äntligen! Han håller på att renovera sin motor till crossen så han kommer nog att hänga i garaget många dagar nu. Och efter det är det dags att börja med renoveringen på hans bil som kommer imorrn. En chevrolet biscayna -59, och som tur är tycker till och med jag att den är fin, bortsett från skicket på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0