fanken

Ändrat planerna lite för helgen, Davids delar som skulle komma idag till crossen är så klart försenade. Så jag får väl åka själv ändå då. För john var tydligen inte heller helt säker på om han kunde åka men jag ska ringa och tvinga honom! Annars blir jag ledsen.
Det ända positiva med att grejerna inte kom är ju att David hänger med mig till emelie och figo ikväll. Vet ännu inte vad vi ska hitta på men man har alltid kul med dessa människor.

Nu ska jag duscha min vackra hund så hon blir ren och doftar gott. Sen måste jag borsta och föna henne, tramsig hund jag har men om jag inte torkar pälsen fryser hon i typ fyra timmar sen.
Och så måste jag fixa mig också, hm vet inte vad jag ska ha på mig eftersom vi inte vet vad vi ska göra. Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0