Duktig CHEY!

Nu har jag skrivit om guds läroplansmönster och jag tror jag är klar, det märker vi ju, om jag får godkänt ellern inte. Nu har jag bara tre olika läroplansmönster kvar... *suck*. Nu när jag iaf är klar så ligger jag i soffan och myser med min hund och den ena lillkatten. Blixten har lillkillen som ska få henne döpt den till. Haha. Ikväll blir det middag och bio i kista, med David. Har ingen aning om vad vi vill se eftersom vi vill se olika filmer men det ska ändå bli skönt att komma hem i hyfsad tid idag. Vi ska nämligen upp jättetidigt imorgon, har bestämt att vi ska vara på crossbanan klockan 10. Tur att han iaf lastar släpet nu så vi slipper det. Efter det blir det full fart hem och duscha och göra oss fina då jag ska iväg och leka med min fru emelie och David ska iväg till tatueringstudion för lite mer tatuering på armen. Undrar vad jag och emelie hittar på, David ska iaf på avskedsfest med sitt jobb. Nu borde jag göra mig klar för kvällen och gå ut med ebba ännu än gång så jag kan lämna henne med pappa ikväll.


Muppen själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0