drar mig

Jag vet att jag borde sitta djupt inne i alla böcker nu men det drar jag mig för. Inte alls bra för jag ska vara klar på torsdag, och imorgon och på onsdag har jag skola, hm får väl sitta uppe halva nätterna istället. Och all den här latheten beror nog på att David inte är hemma den här veckan, då har man ingen tid att sträva efter, för han kommer ju ändå inte hem. Funderar på att göra en såndär lista som man ska skriva om sig själv eller något i 30 dagar. Men det känns egentligen ganska onödigt att börja eftersom att jag ändå inte kommer att göra klart den. Men kanske ändå? Vi får se. Just nu väntar jag på att emelie ska ringa mig så att jag vet om jag ska till kista ikväll eller inte, men hennes lunch verkar aldrig få börja, gaah! Har iaf beställt hem lite grejer som David ska få i födelsedagspresent. Ville köpa mer men det är synd att man inte kan hitta allt på en och samma sida för annars blir det ju massa fraktpengar. Tråkigt. Kanske får hitta något mer i kista/stan istället? David David David, vad skulle jag ta mig till utan dig? Känns väldigt jobbigt att du inte kommer hem fören på fredag, annars går det ju inte en dag utan dig. Kunde knappt somna om i morse efter han hade gått, hur ska jag då kunna sova alla nätter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0