Dag 1 – En bild på mig + fakta om mig


Jaha, jag heter jeanette men nu för tiden är jag en nettan, för de mesta. Jag och min pojkvän bor hemma hos mina föräldrar i mitt fina rum som oftast är stökigt, det där med att städa är jag väldigt dålig på. Jag har en hund som heter ebba och en katt som heter tingeling, älskar mina djur och till våren ska jag och ebba testa på agility. I våras tog jag studenten på ubg där jag gick media. En linje man inte ska välja om man inte vill plugga vidare, om man inte vill jobba på ica resten av livet.. Just nu pluggar jag till förskolelärare på stockholms universitet vilket jag tycker är jättejobbigt. Jag har ganska dåligt självförtroende men det har varit värre, jag vet att jag duger för både mig själv och mina nära och kära men ändå har jag väldigt svårt för att vara mig själv med vissa människor eller i större grupper. Sedan jag var 8 (?) år spelade jag fotboll ända fram till förra vintern, saknar det ganska mycket ibland men vet att jag ändå inte vill börja igen, har också åkt snowboard så länge jag kan minnas och jag älskar det. Dock har det blivit dåligt med det dom senaste två åren och fy skäms på mig. För snart ett år sedan införskaffade jag mig en cross som min David lär mig att åka på, jättekul! Kommer jag inte på mer att skriva så det får nog bli bra så här. Eller en sak till.. Jag dricker nästan aldrig alkohol och det beror på att jag inte känner för det. Trivs inte att inte ha koll på mig själv och känner att jag kan ha lika roligt utan gifterna som med dom. Folk tycker att jag är tråkig och kanske lite jobbig när jag hela tiden tackar nej, men jag kan lova att jag tycker att det är jobbigare när alla tjatar, för vad spelar det egentligen för roll vad jag väljer och inte väljer med mitt liv?
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0