bromma

David åkte iväg till karlstad idag för att kolla på en bil, så jag passa på att åka med mamma till bromma efter jag promenerat upp till farmor med ebba.
Vi handlade massa grejer till djuren. Massvis med kattsand till kattbebisarna, bebismat, några leksaker, hundgodis och en borste som jag önskade mig i julklapp men aldrig fick. Till djuren alltså. Vi köpte en laserpenna också som alla djuren här hemma älskar haha. Djur e så knasiga ibland.

Imorgon ska jag och David till banken och sedan till sumpan för att kolla om skissen till Davids tatuering är bra eftersom han ska tatuera sig på lördag. Efter det ska vi åka till vällingby och leta upp glsdögon till mig. Glasögonormen.

Jag döpte min favvokatt till Doris idag, haha.
Stackarn. Jag vill verkligen inte lämna ifrån mina små underbara. Men vi kan ju inte ha ett zoo här hemma. Eller kan vi det? hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0