wihi :)

Sms från bebis
"Grattis på vår dag älskling:*
jag saknar dig massa,
längtar till imorrn så man får krama på dig :)<3
love you"
Hihihih idag har vi varit tillsammans i två år och tio månader.
Bara två månader tills vi ska fira tre år, eller iaf gå ut och äta lite middag och så!

Idag var det lång dag i skolan men vi hann med väldigt mycket så man slipper att tänka på olika grupparbeten och sånt. Nu är det bara en redovisning och hemtentan kvar, och massa att läsa så klart! Ja, bara för att jag är ledig imorgon betyder ju alltså inte att jag är pluggfri, tyvärr. Nu börjar landskampen på tv och jag vet inte riktigt vilka jag ska heja på , haha hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0