trååkigt

Idag var jag och hälsade på förskolan jag ska praktisera på. Jättefint och trevliga människor. Det är en till tjej som också ska praktisera där så det känns lite kul. Det blir nog bra det där! Efter det åkte jag och mamma till bålsta och kikade efter glasögon till mig. Hittade ett par som var lite intressanta så jag lånade hem dom. Imorgon ska vi till vällingby efter skolan och kolla i en till affär, sen måste jag bestämma mig! Får så ont i huvudet hela tiden! David kommer hem igen imorgon också, skönt!

Efter vi kom hem idag har jag bara tagit det lugnt, hade tänkt kolla på film och bara chilla. Men känner mig stressad över massa arbete och är lite trött, så ska nog lägga mig i sängen och läsa lite istället. Usch, att man aldrig kan slippa plugget bara för en dag. Men så är det! Och upp tidigt imorgon för en föroläsning, yes!


väldigt väldigt väldigt vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0