pang i huvet

Helgen var ganska jobbig, har haft ont i huvet nästan hela tiden och har inte gått över än. Får nästan alltid ont i huvet när jag jobbar. Men har ändå haft det väldigt skönt på samma gång. I fredags kom emelie hit och gick ut med mig och ebba, hem till henne för middag och vidare på inflyttningsfest hos hugo, där alla hade samlats, också David. Mamma hämtade mig ganska tidigt eftersom jag gick upp tidigt i lördags men David råkade tydligen sova till halv tre. Kvällen började med en film i en halvtimme tills jag kom fram till att vi skulle sova, halv 11 senast lade vi oss och David somnade före mig, hur är det möjligt undrar jag då? Och igår kväll blev det mys med solsidan, time out, wallander och masage av älskling, snäll han är assåååå.

Idag hade jag min första praktikdag, faktiskt ganska kul. Dagen gick hyfsat snabbt och det var spännande. Imorgon tror jag att barnen ska till simhallen och det blir nog kul! Åh nu blev klockan sådär mycket igen, jag som skulle plugga! Så måste jag lägga mig senast nio typ för måste läsa hundra miljarder sidor! Hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0