ojdå

David fyllde år igår, men vi började fira honom här hemma redan i söndags eftersom att vi var hemma hos hans föräldrar igår. Av mig fick han en mjölk-kanna och en ett par arbetsbyxor som han önskat sig, och av mig, mamma och pappa fick han också en svetshjälm. Han blev jätteglad. Fick inte så mycket av mig i år men han får nöja sig ändå. Sen fick han lite fler grejer av sina föräldrar, två resväskor och några andra smågrejer. Sen vann han 100 kr på trisslotter han fick av danni och sandra, 10 stycken fick han, suger att man aldrig kan vinna mycket pengar.

Han har också fått en ny mobil av sitt jobb med dumma telia, fattar inte. Hur tråkigt som helst för mig, min räkning kommer stiga som tusan och det suger. Det ändå som är bra med telia är att det iaf funkar att ringa och smsa från umeå där han är nu. Annars hatar jag det verkligen!

Vad jag klagar mycket, men de e klart. Har pluggat hela dagen och inte ens kommit långt.. Har fastnat och jag har massa kvar att skriva tills på fredag, om sånt jag inte ens kan. Åh jag tycker verkligen synd om mig själv...
Och så tar två ungar mina underbara kattungar nästa vecka. BLÄ PÅ ALLT JUST NU SÄGER JAG BARA!!!!

Det tråkiga är att hade vi inte lovat två små söta barn att dom skulle få bebisarna så hade vi behållt dom, men så kan man ju inte göra mot barn som tjatat och väntat på sina katter i veckor...
Katten men öppna ögon har de döpt till flora och det är favoriten för alla här i hemmet. Eller den andra, blixten som den ska heta, är tingelings favoritbebis. Stackars alla här hemma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0