länge sedan jag var så här trött!!

Har varit en lång dag idag tycker jag. Skola från tio till fyra och sedan hem för att förberada mig för ett möte med min handledare till VFU:n. Är lite nervös men det går säkert bra, hoppas jag. Ögonen svider och går nästan inte att hålla dom öppna, lite konstigt för sov ändå ganska länge inatt tycker jag! Men jag får väl ta och lägga mig själv och känna mig allmänt ensam i min säng, och bara hoppas på att katten kommer och myser med mig inatt.
Ska till um och vällingby imorgon också, ska kolla på glasögon med mamma, förhoppningsvis för sista gången nu, för börjar tröttna på spänningarna i pannan jag får hela dagarna. Nej jag orkar nog inte sitta uppe längre, får ta och knalla ut med hunden först bara. Sen ska jag fan sova, sjukt duktigt tycker jag. Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0