Inte bra

Bara för att jag skrev en liten önskelista igår så är jag nästan 99% säker på att jag ska köpa mobilen idag. Usch, fem jävla tusen för en ring ring sak. Som dock innehåller sjukt mycket mer grejer men ändå! Vi lär ju märka vad jag kommer fram till. Det jobbiga med mig att när jag väl vill ha något så kan jag inte nöja mig med det som inte är BÄST. Finns det något som innehåller allt så kan jag ju inte köpa något annat.. Då blir jag hellre utan, vad konstigt egentligen. Jag har ändå gjort lite nytta idag genom att läsa ut en bok om hur barn leker. Egentligen väldigt intessant men ändå sjukt tjatigt. David var tvungen att fixa lite grejer med kocktorp och jag säger bara att allt är stört på det där stället. Inget att rekomendera från min sida längre. David kommer nog hem snart så jag måste fixa mig, vi ska ju iväg och kolla på den där dumma mobilen. Ikväll hoppas jag på att vi ska dra till emelie och figo men vi får väl se hur dom mår, dom var på kryssning igår men vi får se. Annars hittar vi på något annat!
Imorgon blir det husvisning, ska bli kul. Sen solsidan, time out och wallander. Eller går wallander fortfarande? A någon film blir det iaf. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0