gonatt

Sitter i sängen med dator, anteckningsblock, en bok och ett kompendie. Men att plugga mitt i natten var inge bra utom att det är helt tyst. Ska sova lite istället så att jag kan skriva och läsa imorgon istället! Mycket jag ska hinna med imorgon.. Sova ut lite, gå en långis med ebba, städa innan David kommer så han blir lite glad, läsa och skriva hemtentan... Egentligen skulle jag vilja baka en tigerkaka till min älskling också men det känns nog lite onödigt när det finns kvar av kärleksmumsen som jag bakade igår. Juste, måste hämta Davids födelsedagspresent från posten också. Och David är hemma senast klockan sex. Kommer aldrig hinna! Undrar vad vi ska göra på kvällen.. mysa och bara ta det lugnt verkar det som att han ville iaf, låter super! Nu måsta jag sova för att i huve taget komma upp alls imorrn!


Min lilla älsklingskattunge, snart får jag aldrig mer se dig.. *klump i halsen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0