Dag 9 - Jag för ett år sedan

 
Haha alltså försökte hitta en bild på facebook för den här datorn har inga bilder för ett år sedan med tanke på att den är rätt ny. Så, det är dom ända jag hittade som är ungeför för ett år sedan tror jag. Annars så var jag ungefär som jag är nu för ett år sedan. Eller ja, då gick jag fortfarande i gymnasium och klagade på allt plugg vi hade hela tiden, som egentligen inte var mycket alls. Och alla håltimmar, dom var ju allt för illa. Skulle vara skönt med en sådan nu må jag säga. Hm, jag tränade på friskis vilket jag gav upp efter några månader.. (vill börja igen egentligen men asch). Alltså vet inte vad jag ska skriva, för jag är väl typ samma människa nu. Jag var ett år yngre och hade ett år mindre erfarenhet av livet hahaha. Nej men en glad tjej som nu liksom. Lat var hon också, när det gällde skolarbete. Men ganska pigg på att göra saker. Nu är det tvärtom hihi. Nä, kommer ingen vart av det här. Får nöja sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0