Dag 7 – Min dag i detalj

Vaknade vid 10, hade ett finfint sms av David så jag vaknade på rätt sida. Gick upp och åt frukost och pratade lite med mamma. Kl 11 gick jag ut med ebba och efter det satte jag mig framför datorn och skolböckerna för att slriva på hemtentan. Vid tre ropade mamma in mig till köket då hon hade stekt pannkakor, gulliga mamma. Efter det skulle vi gå ut med ebba i skogen, jag sa att jag max kunde va ute en timme för att jag var tvungen att fortsätta med mitt plugg. En bit in i skogen kom det en pudel springandes, jätteglad va hon. Vi förstod efter ett tag att hon var själv och drog slutsatsen att hon rymt hemifrån för att hon löpte, det märkte vi. Så vi fick locka in henne med godis så hon kunde låna ebbas koppel. Vi gick ganska länge i skogen och sökte någon som letade efter henne eller om någon kände igen henne, men neeej då det gjorde ingen. Så vi bestämde oss för att gå hem igen och ringa polisen men påväg hem när vi var på lillsjövägen kom det en bil som stannade. Pudeln blev jätteglad när den såg bilen så hon kände igen den iaf. Så tackade hussen och tog med sig rackarvovven hem. Skönt. Efter en och en halv timma var vi hemma, haha. Iaf så satte jag mig vid datorn igen men jag kom inte så långt under kvällen. På måndag ska den vara inne och jag vill verkligen bli klar innan helgen, men det ser ju inte lovande ut. Aja, pappa kom hem och gjorde middag och sen har jag mest slappat. Snackat lite i telefon med David har jag ju också gjort. Nu kollar jag tv och ska snart gå och duscha, sen ska jag lägga mig för ska upp tidigt imorrn!

miss my babyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0