Dag 6 - Min favoritårstíd

Min favoritårstid har nästan alltid varit vintern, men nu när jag knappt åker bräda längre (som jag egentligen saknar sjukt mycket) så måste det nog bli sommaren. Vinter känns väldigt onödigt nu när man bara stannar i stockholm hela säsongerna. Inte alls kul! Emelie med flera är just nu i sälen en vecka men lilla jag kunde inte fälja med för jag har skola, skitgrejer! Men ändå så vill jag ju hellre ha snö än regn och plaskl hela hösten och vintern för det blir så mycket mysigare då! Men sommaren alltså. Solen och värmen och vatten och allt det där. Och så slipper man gå runt med flera lager av kläder och så, så behagligt på något sätt. Men det är så klart bara när det verkligen är riktig sommar. För vissa år är det ju nästan bara regn och ganska kallt och blåsigt, det tycker vi inte alls om!!

mmmmmmmmm sooool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0