Dag 5 - Det här åt jag idag

Nu är det ju inte kväll så har ju inte ätit klart för dagen annu men vet på ett ungefär hur det kommer att se ut.
Till frukost blev det två mackor och för en stund sedan åt jag faktiskt en liten bit av min kärleksmums. Olydig tjej. Till middag har jag hört att det blir något kött med ungsbakad klyftpotatis och beasås, lite grönsaker också kanske.. Sen kommer ju David hem idag och vi ska bara ta det lugnt ikväll, så jag antar att det blir något onyttigt till det. David har också lovat att smaka på min kärleksmums och då måste jag säkert också ta en bit till. Sen blir det nog inget mer hoppas jag. Eller i för sig så var det länge sedan nu som jag åt frukost, och det är inte middag fören sju ikväll kanske, så en macka om ett tag kanske är bra för magen. Haha gud vad intressant att veta va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0