Dag 2 - Min bästa vän

Den är svår, jag har egentligen aldrig varit så jättemycket för bästa vänner som ska vara sådär jättenära. Bästa vänner kan vara så olika tycker jag, antingen umgås man bara med sina vänner eller så är man väldigt nära varnandra och berättar väldigt mycket för varandra. Och egentligen har jag bara haft en bästa vän som jag verkligen släppt in och det var den underbara människan carmen. Dock gled vi ifrån varandra ganska snabbt och det tycker jag är väldigt tråkigt. Nu däremot kan man ju säga att David är min allra bästaste vän, men han är ju min pojkvän så det räknas ju egentligen inte som en kompis. Jag har alltså ingen BÄSTA VÄN på det sättet, så som jag och carmen var. Men så i somras så träffade jag en tjej i rättvik, nämligen emelie. Vi hade så klart sets tidigare men aldrig pratat så mycket eller så. Iaf så pratade vi lite om umgicks någon dag där i rättvik. Efter det fixade människan jobb till mig och vi blev jättebra kompisar på en gång. Vi har varit med varandra jätte mycket och har kommit iaf ganska nära varandra. Har jätteroligt med henne och vi skrattar som tusan. Jag känner att om jag skulle behöva så finns hon där för att lyssna och jag finns så klart för henne också. Allt känns bara bra med emelie. Helt super toppen. Är jätteglad över att vi träffades och jag hoppas verkligen att vi kommer att hålla ihop.

 Vi är däremot inte alls bra på att ta bilder på oss hahah!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va söt du är :) blev faktiskt rörd :D

nee vi får se om vi lyckas ta några riktigt snygga bilder på oss när vi sätter igång i sommar :D

2011-02-02 @ 22:32:35
Postat av: Emelie

Va söt du är :) blev faktiskt rörd :D

nee vi får se om vi lyckas ta några riktigt snygga bilder på oss när vi sätter igång i sommar :D

2011-02-02 @ 22:33:25
Postat av: Jeanette

hihihihihihi :D:D

jaaaa det får vi verkligen haha ^^

2011-02-03 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0