Dag 13 - En perfekt helg för mig

En prefekt helg skulle nog vara en helg med David, förvånande va? Det skulle såklart inte bli en helt perfekt helg om inte han också skulle få vara med och bestämma men äsch. Det ända jag väljer för hans skull får vara att vi stannar i sverige. Sen skulle jag nog vilja att det var en varm vårhelg. Göteborg på ett fint hotell där vi skulle gå runt i staden en dag och gå till liseberg en dag. Och bara mysa och ta det lugnt. Fast på liseberg tar man det nog inte så lugnt, men mm det låter bra. Ena dagen då man är i staden äter man något gott på kvällen och kanske går på bio eller någon musikal eller liknande. Andra kvällen e man ju på liseberg, haha. Det tror jag nog skulle vara ganska så perfekt. Inte för överdrivet men ändå väldigt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0