Dag 12 - Mitt arbete

Indiska (på drottninggatan), där jag jobbar lite extra någon gång i månaden. Nu till våren ser det ut som att jag ska få varannan lördag igen, skönt tycker jag! I sommar lär jag nog få någon vecka också. Alla vet vad indiska är så det finns ju inte så mycket att säga. Kläderna tycker jag är jättefula där men på bazaar är allt typ: "JAG VILL HA ALLT TILL MIN BLIVANDE SAMBOS HUS!". Aa typ så. Nästan allt iaf. Speciellt porslinet! Personalen är bra och jag trivs bra de få gånger jag kommer dit. Däremot är det lite tråkigare på helgerna tyvärr, då det är småckfullt med kunder och man får inte plocka upp så mycket från lagret, iaf inte jag haha. Men så får man ju dubbelt betalt på helger så då är det ju grymt ändå. Nu finns det nog inget mer att berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0