Dag 11 - Min önskelista

HTC DESIRE HD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh vad jag vill ha en sån, men är ändå lite rädd för att den kanske känns för stor, är antagligen därför jag inte köpt den ännu. Sen vill jag ju ha en massa nya fina kläder och så men det får vänta lite. Tatuera mig vill jag också, flera stycken. Har massor av funderingar men vet inte riktigt vart jag ska börja. Det önskar jag mig för nu. Självklart önskar jag att det ska bli fred på jorden utan fattigdom och tokiga sjukdomar som hiv och cancer och så. Men då skulle det nog behövas ett mirakel.

Ska jag? jo jag tror faktiskt det! Niiiiice.

Kommentarer
Postat av: mee;)

Jag har sagt att det är en tegelsten som är skit:D

2011-02-21 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0