Dag 10 - Min favoritplats

Ööööh, när jag först tänkte "favoritplats" så försökte jag komma på ett typ underbart utomlands-land eller något och så tänkte jag. Är sol och värme eller snö och alperna bäst? Men så kom jag på.. Min soffa måste nog vara min favoritplats. Där jag nästan alltid hamnar. Jag menar, jag älskar att vara utomlands och göra massor av spännande äventyr, men mitt mål är ju inte att åka tillbaka till samma ställe varje gång utom jag vill ju se hela världen, därför kan ju inte något sådant vara en favoritplats. Så min favoritplats får vara soffan med datorn i närheten, tvn ska vara på och David ska sitta bredvid. Dessutom är det bäst om ebba ligger i knät och tingeling ligger på ryggstödet. Då är det en riktig favvoplats. Tokiiiiiiiiii haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0