bläääääää.

Igår tyckte jag inte att det var så jobbigt att David åkt bort, så tänkte jag att jag kommer klara den här veckan galant och vara jätteduktig och så. Idag känns det tvärt om. Vill ha han här nu och allt det där. Jag var ganska taggad på att läsa och kände mig jätteduktig som pluggade till halv ett på natten. Blä för plugget idag, har gått åt pipskogen. Får läsa inatt igen antar jag. Hm. Allt känns iaf bara väldigt dystert idag. Dessutom vill jag åka bräda och är jätte ledsen för att jag inte kunde hänga med alla till sälen förra veckan, men jaja. Vi ska till kungsberget en dag iaf.. Lite skillnad från två och tre år sedan, då va man iväg typ varje vecka eller nåt. Nu pluggar jag häcken av mig gaaah. Åh vad jag klagar. Imorgon ska jag iaf till läkaren, kolla mina dumma koppor dom hela tiden kommer tillbaka. Om jag hinner ska jag hänga med mamma till vällingby också som ska till optikern, så kan jag passa på och kolla på glasögon.. Kanske en fika också heheh. Alltid jag och mamma! Men om jag ska kunna hänga med borde jag verkligen läsa vidare nu!

Kommentarer
Postat av: :)

Kommer snart hem till dig :)

2011-02-16 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0