beeeest

liten mini alla hjärtans dag i fredags med david, eller en helt vanlig kväll på bion bara. Såg den där meet the parents nånting focker haha, asbra! Lördagen inleddes med lite cross, drog sen till frallan och spelade spel och hade en sjukt rolig kväll. Dans o grejer haha! Idag har vi tagit det lugnt, vaknade sent för det blev väl ganska sent igår. Skrivit klart min hemtenta har jag gjort också, stolt! Ebba kissade inne hos Davids föräldrar, fattar ingenting, har hon ju inte gjort på år och dar... Nu packar David igen, han drar imorrn, katterna drar imorrn. Mina gulleungar. På självaste alla hjärtans dag??? Ska iaf tjocka med emma på någon flådig restaurang, hon räddar dagen. Jag menar, mina katter... Herregud! Men så tröstar jag mig med att min tingeling ochmin ebba iaf stannar hos mig. Och så blir jag glad igen, för dom är ändå BÄST!

Bebis tingen med storasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0