vi hitta hundeeeen!

Tog en lite promenix med tobbelainen idag och när vi var vid lilljsön kom det en samojedhund springandes, utan matte o allt! Ingen var i närheten så jag tog hem honom. Moha! Ne, trots att jag var sjukt sugen på att sno honom ringde jag ju så klart till polisen, och efter typ en timma kom ägaren och hämtade honom. Men han var så sjukt jättefin! Aja. Nu har jag typ bara duschat i en evighet och sedan suttit vid datorn. Ska ju packa upp allt. Iaf kläderna och allt till badrummet. Förstår inte hur det kan vara så trist, sånt brukar ju vara kuuul..! Fast ifs, hur kul är det att flytta hem igen? Maha. Och så måste jag städa också, blir bokstavligen äcklad av att va i mitt rum. Kanske e dax att börja? Har ju dock hela kvällen på mig, så kul ska jag ha en lördagskväll.. ÅÅÅÅH vad det här suger! Blivit lite smått irriterad på livet nu. Men det löser sig jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0