har lite tråkigt så lite bilder kanske? kan ju va på tiden. lr nåt

Kista igår med stina den fina, trevligt värre! Köpte dessa raringar.



Drog sedan hem till emmis och hälsade på. Tog med mig whiskey som fick leka med sötaste bieber! Blev glatt överaskad av att han var såpass snäll mot lillvalpen. Bieber bet och slet och klängde på whiskey, men som bara tittade åt ett annat håll, min duktiga snälla hund <3 Hehe dock blev han lite vild på slutet men det skippar vi..
Åh så fina.


Idag blev det staden med mamma, kom hem med lite kläder till garderoben, så den inte fryser tänkte jag nog. Två kavajer, en tröja, en tisha o en parkiiis.


Och nu sitter jag i min äckliga soffa och myser med min gosing <3 Ebba har gått o lagt sig, dissarn.



Imorrn blire iväg o leta ny stor säng till ensamma lilla mig.
Sova nu.
Poss.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0